Klient wewnętrzny i zewnętrzny biblioteki |
Agata Sudolska Orientacja na klienta - klient wewnętrzny i zewnętrzny organizacji |
Lidia Derfert-Wolf "Klient nasz pan" - implikacje dla biblioteki dziś i jutro |
Halina Ganińska, Emilia Lepkowska Użytkownik/klient i usługi biblioteczno-informacyjne w środowisku uczelni technicznej |
Marek Kuczkowski Klient w bibliotece - trudne wyzwanie? |
Standardy i procedury a jakość usług bibliotecznych |
Barbara Szczepańska Standardy usług w bibliotece firmy prawniczej |
Bibliotekarz a klient - komunikacja |
Marek Chojnacki Sceniczna przestrzeń biblioteki - role i zachowania uczestników komunikacji interpersonalnej |
Małgorzata Kisilowska, Maria Przastek-Samokowa Potrzeby i kompetencja językowa klientów bibliotek |
Grażyna Piotrowicz Bibliotekarz a użytkownik - klient we współczesnej bibliotece uniwersyteckiej |
Rafał Sadowski Relacje czytelnik - bibliotekarz w Bibliotece Głównej WSHE we Włocławku |
Badanie i rozpoznawanie potrzeb użytkowników - metody i sposoby działania |
Dorota Buzdygan, Maria Szczygieł "Inny użytkownik, inna biblioteka" - próba wychwycenia zmian mentalności użytkowników biblioteki akademickiej, na podstawie badań prowadzonych z wykorzystaniem profesjonalnego oprogramowania Priority Search w Bibliotece Głównej Politechniki Krakowskiej |
Arkadiusz Liber Czy można obiektywnie zmierzyć potrzeby czytelnika i jakość usług biblioteki elektronicznej? |
Błażej Feret, Izabela Gajda, Iwona Sójkowska Łódzka "fabryka" informacji naukowej. Badanie satysfakcji i oczekiwań użytkowników Biblioteki Głównej Politechniki Łódzkiej |
Ewa Żelawska Potrzeby czytelników w dobie nowoczesnych technologii głównym motorem zmian i przekształceń Biblioteki Głównej Politechniki Opolskiej |
Teresa Kosik Określanie potrzeb czytelników i ocena stopnia ich realizacji w Bibliotece Głównej Akademii Medycznej w Bydgoszczy |
Anna Pośnik, Krystyna Umiastowska Badanie potrzeb użytkowników bibliotek akademickich na przykładzie Biblioteki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie |
Żaneta Szerksznis, Alicja Spaleniak Użytkownik Biblioteki Uniwersyteckiej w Poznaniu - jego potrzeby, poziom zadowolenia i satysfakcji |
Szkolenia proklienckie bibliotekarzy |
Jacek Drogosz Obsługa klienta w bibliotece. Co bibliotekarz powinien wiedzieć? |
Czytelnik w przyjaznej przestrzeni i technologii |
Jolanta Sobielga Użytkownicy Biblioteki Głównej Politechniki Świętokrzyskiej w nowej przestrzeni i technologii |
Anna Walczak Model przestrzeni bibliotecznej |
Anna Tomczyk-Churska Czytelnik w przyjaznej atmosferze już od szkolnej ławki |
Użytkownik niepełnosprawny w bibliotece |
Małgorzata Fedorowicz Formy zaspokajania potrzeb bibliotecznych osób niepełnosprawnych na przykładzie wybranych ośrodków czytelnictwa chorych i niepełnosprawnych w Polsce |
Bronisława Woźniczka-Paruzel Biblioteki wobec czytelników niepełnosprawnych: od dyskryminacji do integracji |
Anna Wołodko, Anna Budniewska Użytkownicy niepełnosprawni w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie |