Bieżący, kwietniowy numer ma dla nas bibliotekarzy szczególne znaczenie. Z uwagi na okoliczności mamy więcej czasu na lekturę, więcej czasu na refleksję, ale przede wszystkim powinniśmy znaleźć czas na optymistyczne spojrzenie w przyszłość.
Mimo iż chwilowo nie widzimy naszych czytelników, to właśnie teraz możemy przekonać się, czy zrobiliśmy wszystko, by pozostać z nimi w kontakcie i zabezpieczyć ich potrzeby. A jeśli nie? Jeśli dostrzegamy słabe strony naszej działalności? Możemy rozpocząć proces doskonalenia. I nieważne, jaką bibliotekę reprezentujemy…
Subiektywną diagnozę lokalną w dużym stopniu będziemy mogli skonfrontować z ofertą usług bibliotecznych, którą w bardzo ciekawy a jednocześnie merytoryczny sposób, przygotowali dla nas sponsorzy niniejszego numeru. Należą do nich firmy: MOL, H+H Software GmbH, ARFIDO oraz Aleph Polska. Zapraszamy do lektury.